Cod produs: 9789730261011
Disponibilitate: Stoc Limitat
689Lei

O promisiune: Vom face invãtarea managementului mai usoarã, eficientã si eficace.

A sasea editie a lucrarii “Management: A Practical Introduction”- o carte despre conceptele utilizate in cadrul cursului introductiv de management- foloseste o multitudine de reactii ale instructorilor si profesorilor pentru a identifi ca acele trasaturi din editiile anterioare care au functionat cel mai bine si pe cele care trebuiesc imbunatatite si dezvoltate. Prin combinarea experientei de cercetare, de predare si de consultanta in management a lui Angelo cu cea de scriitor si editor a lui Brian am incercat din nou sa cream o lucrare stiintifi ca usor de parcurs si de inteles, inovativa si cu valente practice.

 

Obiectivul nostru principal este simplu de enuntat dar dificil de atins: sa facem invatarea principiilor managementului cat se poate de usoara, efi cace si eficienta. In acest sens cartea integreaza textul scris , ilustratiile, designul si aspectul de revista ilustrata intr-un program de invatare care apeleaza la sensibilitatea vizuala si respecta restrictiile de timp precum si diferitele stiluri de invatare ale studentilor din ziua de azi. Maniera de abordare, testata in prima editie a cartii si imbunatatita in editiile urmatoare, presupune o descompunere a subiectelor principale in portiuni usor de inteles si incorporarea in text a unor tehnici de sustinere a procesului de invatare. Speram, desigur, sa cream o diferenta in viata cititorilor nostri: sa punem la dispozitie un text pe care studentii sa il citeasca cu placere si care sa ofere in acelasi timp si benefi cii practice.

 

Textul acopera principiile pe care majoritatea celor care predau management se asteapta sa le gaseasca intr-un text introductiv- planifi care, organizare, conducere si control- dar si temele pe care studentii de astazi trebuie sa le cunoasca pentru a reusi in cariera: orientarea catre client, globalism, diversitate, etica, tehnologia informatiei, intreprenoriat, echipe de lucru, economia serviciilor si intreprinderi mici.

 

Dincolo de acestea, cartea noastra are patru caracteristici care o

fac unica :

1 . O abordare centrata pe student a procesului de invatare.

2. O maniera de redactare imaginativa, pentru lizibilitate si consolidarea

3. Accentul pus pe aspectele practice.

4. Resurse functionale.

Caracteristici carte
Limba Romana

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!